Így kerüld el egy búvárszafarin a kiszáradást, és ezzel a dekompressziós betegség kialakulásának esélyét

Így kerüld el egy búvárszafarin a kiszáradást, és ezzel a dekompressziós betegség kialakulásának esélyét

Igyál sok folyadékot ha búvárkodsz!

Mint biztos tanultad, ill. hallottad már hogy egy embernek átlagosan 3l folyadékot (nem vízhajtó hatásút) kell meginnia naponta.

Arról is biztos tanultál a búvártanfolyamon, hogy búvárkodás után fontos a folyadék pótlás, amire azért van szükség mert az egész merülés alatt a többszörösen lecsapatott és palackozott 🙂 száraz levegő lélegzel be, és ezért a testünk folyadékot von el, tehát dehidratálódik.

Az egyiptomi és szudáni kimondottan száraz levegő, plusz a búvárkodás által kialakult dehidratáció miatt ezen a területen naponta min 4 l folyadék kell ahhoz, hogy ne legyen probléma.

Ezzel a kis videóval, segítséget szeretnénk nyújtani számodra,
hogy hogyan tudsz napi 4l folyadékot meginni.

Ezt már olvastad?

Megosztás:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Keresés a blogban

Következő búvártanfolyamok

Következő búvártúráink

Kövess minket a közösségi médiában

Termékkategóriák

Instagram Live

Legutóbbi bejegyzések

Címkék