Így kerüld el egy búvárszafarin a kiszáradást, és ezzel a dekompressziós betegség kialakulásának esélyét

Igyál sok folyadékot ha búvárkodsz!

Mint biztos tanultad, ill. hallottad már hogy egy embernek átlagosan 3l folyadékot (nem vízhajtó hatásút) kell meginnia naponta.

Arról is biztos tanultál a búvártanfolyamon, hogy búvárkodás után fontos a folyadék pótlás, amire azért van szükség mert az egész merülés alatt a többszörösen lecsapatott és palackozott 🙂 száraz levegő lélegzel be, és ezért a testünk folyadékot von el, tehát dehidratálódik.

Az egyiptomi és szudáni kimondottan száraz levegő, plusz a búvárkodás által kialakult dehidratáció miatt ezen a területen naponta min 4 l folyadék kell ahhoz, hogy ne legyen probléma.

Ezzel a kis videóval, segítséget szeretnénk nyújtani számodra,
hogy hogyan tudsz napi 4l folyadékot meginni.

Titán Búvár Iskola

Author: Titán Búvár Iskola

CSAPATUNK

Share This Post On

Submit a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Legyen tied az INGYENES Titán Infó Csomag

Legyen tied az INGYENES Titán Infó Csomag

Íme a belépőjegyed a víz alatti kalandokhoz és egy nagyszerű közösséghez!

Köszönjük a feliratkozást!